Ένας τρόπος για να χάσετε βάρος είναι να έχετε μια πιο υγιεινή διατροφή. Γνωρίζοντας ποια τρόφιμα να αποφύγετε και ποια να φάτε μπορεί να βοηθήσει ένα άτομο να φτάσει ή να διατηρήσει το ιδανικό βάρος.

Σε γενικές γραμμές, όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, είναι καλύτερο να μειώσετε ή να αποφύγετε τρόφιμα που είναι θερμικά πλούσια. Ωστόσο, ο αριθμός των θερμίδων σε ένα τρόφιμο δεν είναι ο μόνος παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη.

 

γενικος χειρουργος

Φωτογραφία του γενικού χειρουργού παχυσαρκίας

 

Για παράδειγμα, τα τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες που δεν διαθέτουν θρεπτικά συστατικά όπως οι ίνες και οι πρωτεΐνες μπορούν ακόμα να αφήσουν ένα άτομο να αισθάνεται πεινασμένο και ανικανοποίητο, γεγονός που μπορεί να δυσκολέψει την πρόληψη του σνακ.

1. Ποτά ζάχαρης

2. Ψημένα τρόφιμα

Τα ψημένα τρόφιμα, όπως τα μπισκότα, τα αρτοσκευάσματα και πολλά επιδόρπια, είναι συχνά πολύ υψηλά σε προστιθέμενα σάκχαρα, συμπεριλαμβανομένης της φρουκτόζης.

3. Πατάτες τηγανητές

Τα τηγανητά τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων των πατάτες τηγανητών, είναι γενικά υψηλά σε θερμίδες, αλάτι και ανθυγιεινά λίπη.

4. Χάμπουργκερ

Χάμπουργκερ από τα εστιατόρια, ειδικά τα καταστήματα γρήγορου φαγητού, συχνά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες.

5. Λευκά ζυμαρικά και ψωμί

Τα λευκά ζυμαρικά ή το ψωμί που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι με τη χρήση εξευγενισμένου αλεύρου σιταριού είναι συνήθως υψηλές σε θερμίδες και υδατάνθρακες αλλά χαμηλές σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και άλλα θρεπτικά συστατικά.

6. Λευκό ρύζι

Το λευκό ρύζι έχει πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, αλλά περιέχει και ελάχιστες ίνες και πρωτεΐνες.

7. Ζαχαρωμένα αποξηραμένα φρούτα

Τα φρέσκα φρούτα περιέχουν ίνες και ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά και έχουν γενικά χαμηλές θερμίδες. Τα αποξηραμένα φρούτα, ωστόσο, μπορεί να είναι πιο πλούσια σε θερμίδες.

8. Αλκοόλ

Τα αλκοολούχα ποτά είναι πλούσια θερμιδικά και γενικά υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, αλλά περιέχουν ελάχιστες ή καθόλου πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. 

Leave Comment